Beitostølen 23 oktober 2022

Publisert av Claes Petersen den 12.11.22. Oppdatert 13.11.22.
Lionsklubben har fikk mulighet til å besøke helsesportsenteret på Beitostølen søndag 23.oktober kl. 13.00, og invitasjonen gikk til medlemmene i LC Vang og LC Løten. Det var åpent for våre ledsagere.
Helsesportsenteret er jo målet med vår Lions Røde Fjær – aksjon, og det har en over 50-årig historie. Gjennom året får et stort antall barn og unge med funksjonshemminger trening, tilpassing av hjelpeutstyr og verdifull opplæring så de kan fungere i det daglige i vårt samfunn.
LC Vang har gleden av å invitere med Lionsklubben i Løten, og håper at mange blir med på turen.
Bussen gikk fra Høyvang kl. 9.00. Det ble servert kaffe med litt biteti på vegen oppover, og på Beitostølen fikk vi servering og en omvisning på et par timer. Vi fikk se og oppleve det flotte og nødvendige arbeidet de gjør, se på lokalitetene og på tomta for nybygget (som vi samler inn penger til).
Kjell og Gerd smurte med baguetter og hadde med kaffe..
LC Vang betalte bussen. Og LC Vang tok dette som sitt oktobermøte.