Nye medlemmer 2021

Publisert av Claes Petersen den 04.11.22.

Lionsklubben i Vang tok opp fem nye medlemmer på sitt sommermøte i forrige uke, fire kvinner og en mann. Klubben har i sin levetid fra 1973 og til nå hatt bare menn som medlemmer, og har vært ca 30 medlemmer. Med opptaket av de nye medlemmene så er det nå 34 stykker til å stå for driften, og klubben ser fram til å arbeide med både kvinner og menn i ulike aktiviteter.

Klubben har loppemarkedet i Kurud Mølle som sin hovedaktivitet men driver også med ulike gjøremål i tillegg. Fra mars i fjor og til nå har det ikke vært mulig på arrangere loppemarkeder men inngangen på lopper er fortsatt stor. Så det har vært annonsert en del lopper for salg og dette har gått meget bra. Men vi ser fram til å åpne Kurud Mølle igjen for publikum.

Sist vinter så ga klubben kr. 200 000 til den nye løypemaskinen i Hedemarken turistløyper, og klubben og medlemmene har bidratt i arbeidet med restaureringen av naturstien på Gåsbu.

Klubben har nylig investert i en ny biltilhenger for å frakte lopper inn til Kurud og kanskje også videre til kjøperne. Så dere vil nok til stadighet se en bilhenger som har lionsmerker både på sidene og foran og bak.

Medlemmene håper samfunnet kan åpnes opp igjen etter hvert, og ser fram til å gi en hjelpende hånd til de som trenger det.